vrijdag 4 september 2009

Hier brandt de lamp.....op zonnecellen

Ik kreeg deze zomervakantie zo'n LED-bureaulamp (een rode!) uit de Ikea voor mijn verjaardag. Een leuke gadget waar ik een beetje op kick. De vooruitgang van de techniek. In mijn geval ook verduiveld handig voor het donker hoekje aan mijn PC en om 's avonds op het terras wat (lees)licht te hebben.

Nu staan deze SUNNAN-bureaulampen op zonnecellen in de Ikea's voor een weekje in de afslag aan € 12,95 per stuk....voor de leden van de Ikea-family en zo lang de voorraad strekt. En Ikea schenkt voor elke gekochte lamp een lamp aan UNICEF.

De zon schijnt voor iedereen. Laat het licht maar branden. En de kleur mag je zelf kiezen. Er zijn ook oranje lampen ;-)

www.ikea.be

Nablog 20.03.2010: Radiocommentaar op de zonnecellenlampen van Ikea (Radio2)

Geen opmerkingen: