dinsdag 18 september 2012

De Gentse Groen-kandidaten voor de provincie

1. Jan Fiers
Vindt u ook dat wonen en energie goedkoper kunnen? Dat de mobiliteit beter moet? Dan bent u bij mij en bij Groen aan het juiste adres. Want de uitdagingen voor Oost-Vlaanderen...
2. Elisabet Dooms
Erfgoed is belangrijk voor de identiteit, geschiedenis én toekomst van de samenleving, en ligt gevoelig voor de Oost-Vlaming. Denk aan de rol van Meerbeke in de Ronde van...
3. Angelo Meuleman
Als mobiliteitsexpert bij Taxistop heb ik geleerd om mijn blik vooruit te richten. Een beleid is geen oplapwerk, maar een toekomststrategie uitstippelen. Groen is de enige...
4. Liliane Decock
Een samenleving toont zich groot in wat ze doet voor de zwaksten. Kinderen hebben nood aan voldoende speelruimte, toegankelijke natuur en een veilige buurt om in te leven....
5. Frank Bombeke
Oost-Vlaanderen, duurzaam en groen. Slim en efficiënt met ruimte, mobiliteit en energie.  In vrede en solidariteit verbonden met mens en wereld, ver én zeer dichtbij....
6. Mieke Valcke
Er is nood aan een open en transparant provinciebestuur dat inzet op, onder andere, modern openbaar vervoer en fietsnetwerken, op sociale economie en kansarmoedebestrijding....
7. Frank De Jonckheere
Al 5 jaar ben ik verantwoordelijk voor de uitvoering van Actie AGORA van VOEM, projecten in en met de Stad Gent. Verder ben ik medestichter van Circusplaneet en het Vlaams...
8. Els Van Overstraeten
Groen heeft plannen voor Oost-Vlaanderen. Een uitgebreid fietsnetwerk, zowel recreatief als functioneel. Een ruim toeristisch aanbod in eigen provincie, met respect voor mens...
9. Yasmina Beldjoudi
Ik heb 26 jaar levenservaring, ben sinds 4 jaar mama en sinds kort gediplomeerd. Door mijn zoon besef ik dat kinderen onze toekomst zijn. Mijn ervaring leert me dat er mensen...
10. Mieke De Coninck
Groen heeft slimme, realistische oplossingen om ook in Oost-Vlaanderen het verschil te maken. Oplossingen die goed zijn voor het milieu én voor uw portemonnee. Zet me dus...
11. Marc Heughebaert
Al dertig jaar kom ik op voor een leefbare stad en voor de volksbuurten in de 19de-eeuwse gordel van Gent. Strijd tegen prestigeprojecten gaat samen met het opkomen voor een...
12. Stefaan Van Hecke
Groen heeft slimme, realistische oplossingen om ook in Oost-Vlaanderen het verschil te maken. Oplossingen die goed zijn voor het milieu én voor uw portemonnee. Zet me dus...

Geen opmerkingen: