dinsdag 28 juni 2005

De Stemmenkampioen

Het Laatste Nieuws (HLN) organiseert opnieuw De Stemmenkampioen in samenwerking met professoren van de Vrije Universiteit Brussel. De nieuwe editie werd in een geheel vernieuwd en verbeterd jasje gestoken. HLN peilt naar onze kiesintenties, onze ideale regering en onze mening over de actualiteit.

Iedereen kan lid worden van dit online panel. Je kan zelf de politieke kaarten leggen en meespelen. Ik heb me een paar dagen geleden ingeschreven voor het panel van De Stemmenkampioen. En het valt nog mee. Ik mocht al eens mijn ideale regering samenstellen. Het werd een veelkleurige regenboogpanaché, maar mét een progressief project.

Maandag kreeg ik als panellid een brandend actuele vraag. Echt iets voor HLN, de nieuwe volksgazet. Net op het moment dat Koning Albert II weet dat hij er drie kleinkinderen bijkrijgt, vraagt HLN of ik vind dat Albert II Delphine Boël als zijn dochter moet erkennen? Wat ik daarop geantwoord heb? Dat verklap ik lekker niet. Ik wil de kroon niet ontbloten.

Geen opmerkingen: